czwartek, Listopad 15, 2018

Kulki gejszy czy tzw. waginalne to nic innego jak jedna lub dwie kulki, w których wnętrzu znajduje się obciążnik. Służą do ćwiczenia mięśni Kegla.

Jeszcze parę lat temu wybór tego typu produktów był raczej skromny. Oferowano kulki średniej lub nawet słabej jakości, zrobione z kiepskiego plastiku, żelu lub gumy. Obecnie, wraz z rosnącą wśród kobiet świadomością potrzeby wykonywania ćwiczeń pochwy, asortyment kulek gejszy znacznie się poszerzył. Dziś to produkty wysokiej klasy, zrobione z silikonu medycznego lub bezpiecznego plastiku ABS. Sznureczki wykonane z materiału zastąpiono sznurkami silikonowymi.

Do wyboru, do koloru

Śledząc ofertę w internecie lub będąc na zakupach w sex shopie, można dostać prawdziwego oczopląsu. Kulki gejszy dostępne są w różnych kształtach, wielkościach i kolorach a producenci z roku na rok prześcigają się w nowych pomysłach, zaskakując swoje klientki.

Jedna kulka czy dwie?

Pojedyncze kulki będą odpowiednie dla kobiet, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z ćwiczeniami mięśni Kegla. Są również wskazane dla pań o drobnej budowie ciała, ciasnej pochwie i tym, które cierpią na tyłozgięcie szyjki macicy. Modele z dwiema kulkami przeznaczone są dla kobiet, których nie dotyczą powyższe cechy.

Ćwiczymy mięśnie Kegla

No ale właściwie po co?  Już tłumaczmy. Mięśnie Kegla opinają waginę i są one niezwykle ważne dla zdrowia kobiety oraz jej udanego życia seksualnego. Sprawne i dobrze ukrwione wzmacniają odczuwanie orgazmu oraz umożliwiają dostęp do zaawansowanych technik i pozycji seksualnych, wzbogacających pożycie intymne. Wytrenowane na medal, są w stanie wykonać tzw. pocałunek singapurski – technika doprowadzania mężczyzny do orgazmu wyłącznie skurczami waginy. Ćwiczenia mięśni Kegla zapobiegają poza tym problemom nietrzymania moczu oraz pozwalają przygotować się do porodu i wrócić do waginalnej formy po nim.

Już wiesz, że warto wykonywać ćwiczenia wzmacniające pochwę. Tylko jak się za to zabrać? Zanim włożysz kulki do pochwy, dokładnie je umyj. Skorzystaj z toalety, aby łatwiej było Ci zaciskać mięśnie. Wkładaj je po kolei, jeśli potrzeba- zwilżone lubrykantem. Jeśli masz problem, ponieś do góry nogę, jak przy zakładaniu tamponu. Napnij mięśnie Kegla. Trzymaj kulki przez minimum 15 min dziennie (jeśli jesteś początkująca w tym temacie, bezpieczniej będzie je nosić gdy jesteś w domu). Po wyjęciu kulek z pochwy, umyj je dokładnie wodą i mydłem.

0 Comments

Leave a Comment